تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
1

نقد روزنامه دولت به ادعای رسانه اپوزیسیون در باره تروریست بودن شریعتی و آل احمد

مشخص نیست از نظر جریان سلطنت طلب، ملاک منطقی برای تعیین مفهوم روشنفکر، غیر از دلبستگی و توجیه‌گری برای رژیم دیکتاتور پهلوی و تئوریزه کردن منویات دولت‌های بیگانه چیست؟ شبکه سلطنت طلب-بهایی من و تو درحالی از عرق ملی پهلوی دم می‌زند که حکومت پهلوی هم از جهت روی کار آمدن و هم از جهت […]



مشخص نیست از نظر جریان سلطنت طلب، ملاک منطقی برای تعیین مفهوم روشنفکر، غیر از دلبستگی و توجیه‌گری برای رژیم دیکتاتور پهلوی و تئوریزه کردن منویات دولت‌های بیگانه چیست؟ شبکه سلطنت طلب-بهایی من و تو درحالی از عرق ملی پهلوی دم می‌زند که حکومت پهلوی هم از جهت روی کار آمدن و هم از جهت بقا وابسته به کودتای خارجی و پشتیبانی بیگانگان بود و روشنفکران درباری مانند فروغی و داور و تقی‌زاده نیز عمیقاً دل در گرو غرب داشتند. از سوی دیگر، تمام این افرادی که با عنوان «تروریست» از آنها یاد کرد، مخالف و منتقد رژیم سلطنتی پهلوی بودند و اتفاقاً هزینه این مخالفت را هم با حبس و سانسور آثارشان پرداختند.

۲۳۳۰۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28879 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید