تاریخ: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
3

هشدار نارنجی آلودگی هوا در تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۳۲ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است و در وضعیت نارنجی قرار دارد. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۸۴ قرار داشت و هوای تهران قابل قبول بود. تهران از ابتدای سال ۸ روز هوای پاک، […]



شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۳۲ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است و در وضعیت نارنجی قرار دارد.
همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۸۴ قرار داشت و هوای تهران قابل قبول بود.
تهران از ابتدای سال ۸ روز هوای پاک، ۱۲۴ روز هوای قابل قبول، ۳۷ روز هوای آلوده برای گروه‌های حساس جامعه و ۵ روز هوای آلوده برای همه افراد داشته است.
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 47434 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید