این روزنامه نوشت:۱- دستور قطعی و واضح خدا راجع به حکم حجاب را مسخره کردند، کوچک شمردند، کوتاهی کردند و…. اما در مقابل، مردم و برخی مسئولان محکم ایستادند و از حکم الهی کوتاه نیامدند.۲- تلاش حداکثری کردند برای تضعیف اقتدار حاکمیت. همان جریان مقابل احکام الهی، حالا مسئلهاش، نظام اسلامی و قانون و نهادهای […]
این روزنامه نوشت:۱- دستور قطعی و واضح خدا راجع به حکم حجاب را مسخره کردند، کوچک شمردند، کوتاهی کردند و…. اما در مقابل، مردم و برخی مسئولان محکم ایستادند و از حکم الهی کوتاه نیامدند.۲- تلاش حداکثری کردند برای تضعیف اقتدار حاکمیت. همان جریان مقابل احکام الهی، حالا مسئلهاش، نظام اسلامی و قانون و نهادهای مرتبط با آن است. دولت باید بیعرضه نشان داده شود، دست پلیس باید بسته باشد، مجلس بیاعتبار شود و… .۳- در بستر ۲راهبرد فوق، سراغ مردم آمدند و انداختن مردم به جان هم را پروژه خود قرار دادند. میدانستند که گام و بعد سوم برای پیشبرد اهداف کثیفشان، درگیری بین خود مردم است؛ حادثه نارنجستان شیراز را در این چارچوب باید تحلیل کرد.درگیریهای محدود را ضریب میدهند و با فرا روایت دوقطبیسازی میان مذهبیها و غیرمذهبیها، سعی در از بین بردن وحدت و همدلی بین مردم دارند. این مطلب، زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند که بدانیم اصلیترین سرمایه جامعه دینی و مقاومترین مانع برای عملیشدن نقشههای دشمن، وحدت ملی است؛ وحدت ملیای که در سایه عمل به احکام الهی و تقویت حاکمیت اسلامی رقم میخورد و راهی دیگر برای آن متصور نیست.
راه روشن است. ایستادگی و مقاومت، شرط عملی شدن همه مراحل قبلی است.اگر از حکم خدا دست برداشتیم یا به بهانه خوشایند اقلیتی، حساسیتمان به این فریضه الهی، کم شد، خطا رفتیم.اگر با محاسبات غلط و در فشار رسانهای دشمن، جلوی ظهور اقتدار قانون و حاکمیت را گرفتیم، زمینه را برای دوقطبیهای اجتماعی، فراهم کردهایم.البته در روشهای اعمال اقتدار و قانونگرایی باید بهدنبال شیوههایی رفت که خروجیاش، تنازع و اختلاف میان مردم نشود.
۲۳۳۰۲