تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۰
1

پرواز بمب‌افکن پنهان‌کار آمریکا بالای منطقه‌ای مسکونی!/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این پرواز بخشی از جشن رژه فارغ التحصیلی دانشجویان در آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده بوده است و خدمه بمب افکن B۲ نیز دانشجویان سابق AFA هستند! پیش‌بینی می‌شود B-۲۱ آزمون‌های پرواز بیشتری را انجام دهد که منجر به توانایی عملیاتی اولیه و تولید کامل این جنگنده می‌شود. جنگنده B-۲۱ Raider […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این پرواز بخشی از جشن رژه فارغ التحصیلی دانشجویان در آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده بوده است و خدمه بمب افکن B۲ نیز دانشجویان سابق AFA هستند!

پیش‌بینی می‌شود B-۲۱ آزمون‌های پرواز بیشتری را انجام دهد که منجر به توانایی عملیاتی اولیه و تولید کامل این جنگنده می‌شود. جنگنده B-۲۱ Raider که در دسامبر سال ۲۰۲۲ رونمایی شد، به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که پیشرفته‌ترین تهدیدات را در جنگ مدرن شکست دهد. به دلیل توانایی حمل و راه‌اندازی سلاح‌های معمولی و هسته‌ای، این هواپیمای بمب‌افکن «دوگانه» نیز نامیده شده است.

ویژگی‌های پنهان‌کاری این جنگنده به هواپیما اجازه می‌دهد تا با حداقل اثر به‌جامانده از خود پرواز کند و به آن کمک می‌کند تا رادارهای دشمن و دفاع هوایی را از بین ببرد. B-۲۱ به‌تدریج جایگزین بمب‌افکن‌های B-۱ و B-۲ در زرادخانه نیروی هوایی آمریکا خواهد شد. انتظار می‌رود این جنگنده تا سال ۲۰۲۷ عملیاتی شود.
البته چین نیز قبلاً نمونه‌ای از این جنگنده را به ارتش خود اضافه و ادعا کرده است که از سلاحی مجهز به هوش مصنوعی برای هدف گرفتن هواپیماهای جنگی پیشرفته بهره می‌برد.
منبع: kktv
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125661 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.