تاریخ: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
1

پشت پرده تاسیس اینترنشنال با این توئیت مهاجرانی لو رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ دولت خاتمی در توییتی نوشت: از نماز جمعه می آمدم. در ایستگاه هلند دیدم آقای سید جمال موسوی که از جمله مجریان توانای BBC فارسی ست روبروی من است. سلامی و علیکی. و ماجرای عکس یواشکی! گفت ایران-نال که تاسیس شد از منهم برای همکاری دعوت کردند. […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ دولت خاتمی در توییتی نوشت: از نماز جمعه می آمدم. در ایستگاه هلند دیدم آقای سید جمال موسوی که از جمله مجریان توانای BBC فارسی ست روبروی من است. سلامی و علیکی. و ماجرای عکس یواشکی! گفت ایران-نال که تاسیس شد از منهم برای همکاری دعوت کردند. به من گفتند: دستور العمل ایران-نال رژیم چنج درایران است، گفتم: من نیستم.
کنایه معنادار عطاءالله مهاجرانی به پُر حرفی مسئولان /ماجرای شوخی مهندس بازرگان که روحانیون را عصبانی کرد

۲۱۹۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 58358 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید