تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
2

پهپاد نوکیا، محصول متفاوتی از غول فنلاندی دنیای فناوری/ عکس

غزال زیاری: شبکه‌های پهپاد نوکیا، طیف گسترده‌ای از امکانات جدید را برای پرواز در هوا و انجام اقدامات متفاوت پوشش می‌دهند. پهپاد طراحی شده توسط نوکیا یک هگزاکوپتر است که ضد گرد و غبار، ضد آب و آب و هواست. بیشتر بخوانید: ماژول دوربین دوگانه گیمبال دارای دو دوربین RGB و حرارتی است. این پهپاد […]



غزال زیاری: شبکه‌های پهپاد نوکیا، طیف گسترده‌ای از امکانات جدید را برای پرواز در هوا و انجام اقدامات متفاوت پوشش می‌دهند. پهپاد طراحی شده توسط نوکیا یک هگزاکوپتر است که ضد گرد و غبار، ضد آب و آب و هواست.

بیشتر بخوانید:

ماژول دوربین دوگانه گیمبال دارای دو دوربین RGB و حرارتی است. این پهپاد همچنین می‌تواند به افزونه‌های دیگری مثل بلندگو، نورافکن و یا سنسورهای قابل تنظیم مثل سنسور دود، حرکت، تشعشات و حتی لیدار مجهز شود.

کمپانی نوکیا بر این نکته تاکید دارد که پهپادهایش در اروپا تولید می‌شوند. در عین حال، برای این پهپادها یک پایه شارژ طراحی شده که درصورت نیاز می‌توان آن را به شکل کامل به صورت خودکار تنظیم کرد.

منبع: nokiamob
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 66672 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.