تاریخ: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
2

 پیام تسلیت ابراهیم رئیسی به روحانی معروف

سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت همسر آیت‌الله محفوظی به ایشان، خانواده و سایر بستگان، از درگاه خداوند بزرگ برای آن بانوی مومنه و پرهیزکار رحمت و رضوان الهی مسئلت کرد. متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم حضرت آیت‌الله محفوظی (دامت افاضاته) ضایعه درگذشت همسر مکرمه را محضر […]



سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت همسر آیت‌الله محفوظی به ایشان، خانواده و سایر بستگان، از درگاه خداوند بزرگ برای آن بانوی مومنه و پرهیزکار رحمت و رضوان الهی مسئلت کرد.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله محفوظی (دامت افاضاته)
ضایعه درگذشت همسر مکرمه را محضر حضرتعالی، خانواده و سایر بستگان معزز تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن بانوی مومنه و پرهیزکار رحمت و رضوان الهی، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای حضرتعالی سلامتی و بقای عمر مسئلت دارم.
سید ابراهیم رئیسیرئیس جمهوری اسلامی ایران

۲۱۹۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 77182 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید