تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

پیام محمد شریعتمداری در پی حادثه تروریستی کرمان /همه قدرت های فاسد در صدد ناامید کردن مردم بزرگ ایران هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی حادثه تروریستی انفجار در گلزار شهدای کرمان، محمد شریعتداری وزیر کار در دولت روحانی پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است؛ انالله و انا الیه راجعون در سالگرد شهادت فرزند ایران؛ حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر دست جنایتکار عوامل آمریکا و اسراییل و عناصرتکفیری آنها انتقام […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی حادثه تروریستی انفجار در گلزار شهدای کرمان، محمد شریعتداری وزیر کار در دولت روحانی پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است؛
انالله و انا الیه راجعون
در سالگرد شهادت فرزند ایران؛ حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر دست جنایتکار عوامل آمریکا و اسراییل و عناصرتکفیری آنها انتقام ناجوانمردانه خود را از ملت مظلوم ایران گرفته است.
این جنایت در تداوم رفتارهای وحشیانه دولت فاشیستی رژیم اشغالگر در غزه و پایمال کردن اصول اولیه انسانی ارزیابی می شود.
در حالی که همه قدرتهای فاسد در صدد ناامید کردن مردم بزرگ ایران هستند، چنین جنایاتی نه تنها موجب ترس و عقب نشینی از ارزش های انقلاب اسلامی نخواهد شد، بلکه اراده مردم بزرگ مارا در تحکیم موازین و ارزش های امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی بیش از پیش استحکام خواهد بخشید.
همانطور که امام فرمودند: ما ملت شهادتیم و نمی توانند ما را از شهادت بترسانند. من این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و مردم مظلوم ایران تسلیت گفته و همه خیرخواهان و طرفداران عزت و سربلندی کشور را به اتحاد و همدلی افزونتر دعوت می نمایم.
۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 102041 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید