تاریخ: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۳
2

پیک‌نیک در ارتفاع ۹۰ متری یک آبشار/ عکس

نادیا زکالوند: شرکتی در برزیل با آویزان کردن نیمکتی در ارتفاع ۹۰ متری آبشاری پرخروش در برزیل، لحظاتی عالی و البته نفس‌گیر برای گردشگرهای ماجراجوی خود فراهم کرده است. اخیرا فیلم کوتاهی در فضای مجازی منتشر شده که یک زوج آمریکایی را نشسته روی نیمکتی در ارتفاع ۹۰ متری آبشاری نشان می‌دهد که مشغول خوردن […]



نادیا زکالوند: شرکتی در برزیل با آویزان کردن نیمکتی در ارتفاع ۹۰ متری آبشاری پرخروش در برزیل، لحظاتی عالی و البته نفس‌گیر برای گردشگرهای ماجراجوی خود فراهم کرده است.
اخیرا فیلم کوتاهی در فضای مجازی منتشر شده که یک زوج آمریکایی را نشسته روی نیمکتی در ارتفاع ۹۰ متری آبشاری نشان می‌دهد که مشغول خوردن میان‌وعده خوش‌طعم‌شان هستند و از لحظات بسیار هیجان‌انگیزشان لذت می‌برند.

کل این برنامه فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و برای علاقه‌مندان حدود ۴۵۰دلار هم هزینه دارد. اما این ۱۵ دقیقه آنقدر جذاب و عالی است که مسلما به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود.

این آبشار حدود یک ساعت از شهر «کاکسیاس دو سول» برزیل فاصله دارد و برای اینکه علاقه‌مندان بتوانند به بالای آبشار برسند و پیک‌یک ماجراجویانه‌شان را شروع کنند، باید با استفاده از زیپ‌لاین، خود را به لبه آبشار برسانند.

سپس بالای آبشار، مشتاقان این ماجراجویی را با طناب و کمربندهای ایمنی به نیمکت مجهز به میز بسته و پایین‌تر می‌فرستند. گردشگران ماجراجو خوراکی‌های خود را روی میز گذاشته و ۱۵ دقیقه فرصت دارند تا از خوردن آن خوراکی‌ها و تماشای چشم‌انداز نفس‌گیر اطراف خود لذت ببرند.

منبع:
odditycentral

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 45626 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید