تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
4

کار سخت شاگردان عنایتی در هانگژو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازی‌های آسیایی هانگژو از اول تا ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد. مسابقات فوتبال این بازی‌های نیز از ۲۸ شهریور تا ۱۵ مهر به انجام خواهد رسید. در همین رابطه از ساعت ۱۱ امروز (پنجشنبه – پنجم مرداد ماه) مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازی‌های آسیایی هانگژو از اول تا ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد. مسابقات فوتبال این بازی‌های نیز از ۲۸ شهریور تا ۱۵ مهر به انجام خواهد رسید.
در همین رابطه از ساعت ۱۱ امروز (پنجشنبه – پنجم مرداد ماه) مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در شهر هانگژو برگزار شد.
در بخش مردان مسابقات فوتبال ۲۳ تیم حضور دارند و این رقابت‌ها در شش گروه برگزار خواهد. پنج گروه چهار تیمی و تنها گروه D به‌صورت سه تیمی برگزار می‌شود.
طبق قرعه‌کشی صورت گرفته تیم فوتبال امید ایران در گروه B این رقابت‌ها با مغلوستان، عربستان و ویتنام همگروه است. با این اوصاف شاگردان غلامرضا عنایتی در مصاف با عربستان و ویتنام کار دشواری خواهند داشت. عربستان که یکی از رقبای سنتی فوتبال ایران در آسیاست و ویتنام نیز در سال‌های گذشته در رده پایه عملکرد خوبی داشته است و طبعاً تیم امید پرقدرتی هم خواهد داشت.
گروه‌بندی کامل مسابقات در زیر می‌آید:
گروه A: میانمار، هند، بنگلادش و چینگروه B: ایران، مغولستان، عربستان و ویتنامگروه C: افغانستان، هنگ‌کنگ، سوریه و ازبکستانگروه D: قطر، فلسطین و ژاپنگروه E: تایلند، کویت، بحرین و کره جنوبیگروه F: چین تایپه، قرقیزستان، اندونزی و کره شمالی.

۲۵۱۲۵۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20235 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید