تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
4

کشف لاشه یک قلاده پلنگ در جاجرم/ عکس

رضا شکاریان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی اظهارکرد: بنابر اعلام همیاران محیط زیست استان مبنی بر مشاهده لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات مناطق آزاد شهرستان جاجرم محیط بانان به منطقه اعزام شدند. وی گفت: با توجه به گذشت چند روز از مرگ حیوان و متورم شدن لاشه به راحتی نمیتوان در خصوص دلیل اصلی […]



رضا شکاریان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی اظهارکرد: بنابر اعلام همیاران محیط زیست استان مبنی بر مشاهده لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات مناطق آزاد شهرستان جاجرم محیط بانان به منطقه اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به گذشت چند روز از مرگ حیوان و متورم شدن لاشه به راحتی نمیتوان در خصوص دلیل اصلی مرگ اعلام نظر نمود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی افزود: در بررسی‌های اولیه هیچ نشانه‌ای از اصابت گلوله و یا درگیری با سایر جانوران بر روی لاشه مشاهده نشده است تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34095 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید