تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
2

یک موازی کاری دیگر برای مقابله با علم و اندیشمندان

علیرضا زاکانی شهردار تهران، در مورد خانه اندیشمندان گفت: بنا نیست که خانه اندیشمندان بسته شود بلکه یک روال حقوقی‌ دارد که باید طی شود؛ درواقع بنای این بود که به خود این دوستان هم سرویس داده شود که این مساله به اطلاع آنها هم رسیده بود. وی افزود: می خواهیم فضاها را به سمت […]



علیرضا زاکانی شهردار تهران، در مورد خانه اندیشمندان گفت: بنا نیست که خانه اندیشمندان بسته شود بلکه یک روال حقوقی‌ دارد که باید طی شود؛ درواقع بنای این بود که به خود این دوستان هم سرویس داده شود که این مساله به اطلاع آنها هم رسیده بود.
وی افزود: می خواهیم فضاها را به سمت فضای اشتراکی پیش ببریم؛ اگر قبلا فضایی داشتیم که دست گروهی خاص بود الان فضایی باشد که در کنار آن گروه خاص یا هرکس دیگری (مثل فضاهای اشتراکی که در حوزه فن آوری کار می کنند) همه با هم کار کنند و شهرداری به ارائه خدمت بپردازد.
شهردار تهران تصریح کرد: سالهای قبل مشکل حقوقی در مسیر واگذاری پیش آمده بود که موضوع حقوقی آن دنبال می شود اما خانه اندیشمندان بسته نشده است و قرار نیست بسته شود بلکه قرار است گسترش یابد؛ تعجب کردم وقتی اظهار نظر برخی را در مورد این موضوع دیدم.
وی در پایان گفت: انشالله آنجا «خانه اندیشمندان علوم انسانی ایران» راه می افتد که بخشی از آنها همین دوستان فعلی هستند که اگر علاقه داشته باشند ما هم به آنها خدمت می‌کنیم و هیچ منعی برای کسی نداریم.بیشتر بخوانید:

فاضلی: بودجه «خانه اندیشمندان» ۳ میلیارد تومان است، «خانه مداحان» ۹ میلیارد تومان / شهرداری مجاز نیست برای اندیشمندان کشور تعیین تکلیف کند

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15537 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید