تاریخ: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
1

۲ تعویض انضباطی در پرسپولیس

تیم پرسپولیس با تک گل سعید صادقی نیمه اول بازی با استقلال تاجیکستان را با برد پشت سر گذاشت اما آغاز نیمه دوم برای پرسپولیس با ۲ تغییر عجیب همراه بود. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بین ۲ نیمه محمدحسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی را از بازی بیرون کشید که این اقدام در حالی که هر […]



تیم پرسپولیس با تک گل سعید صادقی نیمه اول بازی با استقلال تاجیکستان را با برد پشت سر گذاشت اما آغاز نیمه دوم برای پرسپولیس با ۲ تغییر عجیب همراه بود.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بین ۲ نیمه محمدحسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی را از بازی بیرون کشید که این اقدام در حالی که هر ۲ بازیکن در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند عجیب بود.
به نظر می‌رسد این تعویض‌ها به دلیل مسائل انضباطی بوده و ارتباطی با مسائل فنی ندارد چرا که در نیمه اول و در یک صحنه جر و بحث شدیدی بین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی به وجود آمد که احتمالا تعویض هر ۲ بازیکن به همین خاطر بوده است.
۲۵۸۲۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 71663 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید