تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
2

۳۴ زن از استخر راهی بیمارستان شدند؛ اورژانس توضیح داد

مسعود قلعه‌سفیدی، اظهار داشت: عصر روز گذشته ۳۴ نفر بر اثر استنشاق گاز کلر در یکی از استخرهای شهر کرمانشاه دچار مسمویت شدند که از این تعداد ۶ نفر در بیمارستان بستری شدند. وی عنوان کرد: در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر […]



مسعود قلعه‌سفیدی، اظهار داشت: عصر روز گذشته ۳۴ نفر بر اثر استنشاق گاز کلر در یکی از استخرهای شهر کرمانشاه دچار مسمویت شدند که از این تعداد ۶ نفر در بیمارستان بستری شدند.
وی عنوان کرد: در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
قلعه‌سفیدی افزود: دو نفر در بیمارستان محمد کرمانشاهی و چهار نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه بستری شدند که حال بستری شدگان مساعد گزارش شده است.
وی گفت: از این تعداد ۱۸ نفر به بیمارستان شهدا مراجعه کردند و به صورت سرپایی پس از دریافت خدمت درمانی مرخص شدند و ۱۰ نفر از مسموم شدگان با استقرار آمبولانس‌های اورژانس در محل حادثه خدمات اکسیژن تراپی دریافت کردند و درمان شدند.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28983 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید