تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
4

مشکل گوشی پرچمدار جدید سامسونگ بدون اینترنت

سامسونگ در دعوت‌نامه‌ی مراسم جدیدش تأیید کرده است که گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا یک‌سری قابلیت‌ها بر پایه‌ی هوش مصنوعی خواهند داشت، ازجمله Generative Edit برای ویرایش حرفه‌ای عکس‌ها و البته ابزار ترجمه‌ی زنده‌ی تماس‌. بیشتر بخوانید: بخشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ به‌صورت محلی روی گوشی پردازش می‌شود و نیاز […]



سامسونگ در دعوت‌نامه‌ی مراسم جدیدش تأیید کرده است که گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا یک‌سری قابلیت‌ها بر پایه‌ی هوش مصنوعی خواهند داشت، ازجمله Generative Edit برای ویرایش حرفه‌ای عکس‌ها و البته ابزار ترجمه‌ی زنده‌ی تماس‌.
بیشتر بخوانید:

بخشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ به‌صورت محلی روی گوشی پردازش می‌شود و نیاز به اتصال اینترنت ندارد؛ با این‌حال سامسونگ تأیید کرده است که برای دسترسی به شماری از ویژگی‌ها باید حتما به اینترنت متصل باشید.

در تیزر رسمی سامسونگ می‌خوانیم: «ویژگی‌های گلکسی AI به حساب کاربری سامسونگ و گوگل نیاز دارند. برای استفاده از برخی ویژگی‌ها ممکن است به اتصال اینترنت نیاز داشته باشید.» بدین ترتیب اگر در حساب سامسونگ و گوگل لاگین نکنید، به هیچ‌یک از قابلیت‌های هوش مصنوعی کره‌ای‌ها دسترسی نخواهید داشت.
به گفته‌ی افشاگران،‌ گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ با تغییرات زیادی روبه‌رو نخواهند شد و ممکن است قیمت گوشی های موردبحث نسبت‌به سری گلکسی S۲۳ تغییر نکند. محصولات جدید سامسونگ بدون شک وارد فهرست بهترین گوشی ها خواهند شد.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 101720 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.