تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
2

تیراندازی در درگیری طایفه‌ای؛ ۱۸نفر دستگیر شدند/ زمان تیراندازی کی بود؟

سرهنگ حسین زلقی در بیان جزییات این خبر گفت: ویدیوی منتشر شده از عاملان تیراندازی مرتبط به درگیری طایفه‌ای در چند ماه پیش بوده است که در همان تاریخ افراد مزبور شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ زلقی با اشاره به اینکه ماموران پلیس در عملیاتی منسجم ۱۸ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی را دستگیر […]



سرهنگ حسین زلقی در بیان جزییات این خبر گفت: ویدیوی منتشر شده از عاملان تیراندازی مرتبط به درگیری طایفه‌ای در چند ماه پیش بوده است که در همان تاریخ افراد مزبور شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ زلقی با اشاره به اینکه ماموران پلیس در عملیاتی منسجم ۱۸ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند بدانند، پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25530 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید