تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
1

یک روزنامه: وقتی می‌شود تصمیم ساده گرفت،‌ چه اصراری دارید تصمیم سخت بگیرید!

روزنامه مردم سالاری با اشاره به اظهارت رییس مجلس مبنی بر لزوم «گرفتن تصمیمات سخت» خطاب به مسئولان به کنایه گفته: چه اصراری است وقتی می‌شود تصمیم ساده گرفت، تصمیم سخت بگیرید! معلوم نیست چه اصراری است که در زمانی که گرفتن تصمیم‌های ساده برای مسئولان مشکل است، آنها دم از «تصمیم‌های سخت» می‌زنند! حرفی […]



روزنامه مردم سالاری با اشاره به اظهارت رییس مجلس مبنی بر لزوم «گرفتن تصمیمات سخت» خطاب به مسئولان به کنایه گفته: چه اصراری است وقتی می‌شود تصمیم ساده گرفت، تصمیم سخت بگیرید!
معلوم نیست چه اصراری است که در زمانی که گرفتن تصمیم‌های ساده برای مسئولان مشکل است، آنها دم از «تصمیم‌های سخت» می‌زنند! حرفی که نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه باعث نگرانی و دلواپسی در بین مردمی می‌شود که حاصل تصمیم‌های این ایام جز افزودن بر مشکلات و سختی‌هایشان چیزی ندارد.
این روزنامه در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر قالیباف نوشته است: هفته گذشته نوبت محمدباقر قالیباف بود که با توجه به نزدیک تر شدن به انتخابات مجلس، سخنانش حماسی‌تر می‌شود. واقعیت این است که قالیباف هم همچون رئیسی دچار وضعیتی بغرنج شده است و این روزها دیگر به راحتی قادر به استفاده از شعارهای تبلیغاتی نیست. او چهار سال در مقام رئیس مجلس بوده است و در وضعیت نابسامان اقتصاد کشور شریک است و باید توضیح دهد که چرا توان گرفتن تصمیم‌های سخت را نداشته است، نه اینکه تازه به یاد بیاورد که دیگران باید تصمیم‌های سخت بگیرند و از این توصیه‌ها کند!

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29210 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید