تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۲
2

دستگیری خرس تحت تعقیب!/ عکس

نادیا زکالوند: پلیس محیط‌زیست شهری در کالیفرنیا، بالاخره پس از مدت‌ها کمین توانست خرس سیاه بزرگی را که راهزن بدنام و مهمان ناخوانده حداقل ۲۱ خانه در شهر ساوت‌لیک تاهو بود دستگیر کند. پلیس شهر ساوت‌لیک تاهو از فوریه سال گذشته (۲۰۲۲) تاکنون حداقل ۱۵۲ گزارش از درگیری با خرس‌ها یا فراری دادن آنها دریافت […]



نادیا زکالوند: پلیس محیط‌زیست شهری در کالیفرنیا، بالاخره پس از مدت‌ها کمین توانست خرس سیاه بزرگی را که راهزن بدنام و مهمان ناخوانده حداقل ۲۱ خانه در شهر ساوت‌لیک تاهو بود دستگیر کند.
پلیس شهر ساوت‌لیک تاهو از فوریه سال گذشته (۲۰۲۲) تاکنون حداقل ۱۵۲ گزارش از درگیری با خرس‌ها یا فراری دادن آنها دریافت کرده است. در ۲۸ مورد این درگیری‌ها، خرس‌ها توانسته بودند وارد خانه‌ها شوند. دردسر این خرس‌ها آنقدر زیاد شده بود که مردم را حسابی خسته و عصبانی کرده بود.

در بررسی‌های پلیس، اهالی این شهر یک خرس سیاه بزرگ را پردردسرتر از باقی خرس‌ها معرفی کردند و تصورشان بر این بود که این خرس، نر است. اما در آزمایش‌های DNA مشخص شد که یک خرس ماده پشت حمله به حداقل ۲۱ خانه بوده است. علاوه‌بر این مشخص شد که این خرس بزرگ همراه با سه توله خرس خود به این خانه‌ها حمله می‌کرده است. البته پلیس محیط‌زیست، این خرس را که روی آن نام «۶۴F» گذاشته از خرس‌های پرخطر نمی‌داند و آن را در رده خرس‌های معمولی گذاشته است.

پلیس محیط‌زیست سرانجام محل زندگی این خرس و توله‌هایش را پیدا کرد. آنها در زیرزمین خانه‌ای خالی در اطراف این شهر و نزدیک دریاچه تاهو ساکن شده بودند. همچنین یکی از توله‌ها هم جراحتی قدیمی ناشی از تصادف با یک وسیله‌نقلیه را داشته است.
قرارست این خرس و سه توله خرس آن که همگی نر هستند به حیات وحش حفاظت‌شده کلرادو منتقل شوند.
منبع:
npr

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30808 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید