تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۲
2

«دستِ گل»‌های بنرهای شهری؛ از بهشت زیر پای مادران است نه کارمندان تا جمله تولستوی درباره حجاب!

سیما محبی: بهانه مرور حاشیه‌های بنرهای تبلیغاتی، بنر جدید شهرداری تهران با غلط املائی فاحش است. تصویری در شبکه‌های مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرد که بنر شهرداری علیه رژیم پهلوی با اشتباه فاحش نگارشی را نشان می‌دهد. در این بنر به‌جای عبارت دسته گل، به اشتباه دست گل نوشته شده است. سال […]



سیما محبی: بهانه مرور حاشیه‌های بنرهای تبلیغاتی، بنر جدید شهرداری تهران با غلط املائی فاحش است. تصویری در شبکه‌های مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرد که بنر شهرداری علیه رژیم پهلوی با اشتباه فاحش نگارشی را نشان می‌دهد. در این بنر به‌جای عبارت دسته گل، به اشتباه دست گل نوشته شده است.

سال ۱۳۹۵ بود که مشاهد یک تابلوی تبلیغاتی با عنوان «بهش زیر پای مادران است نه کارمندان!» در معابر تهران بحث برانگیز شد. مخاطبان معتقد بودند طراحان این بیلبورد شهری به‌دنبال این هستند که بگویند زن و مادر ایده‌آل فقط یک زن خانه‌دار است و زنانی که مشغول به کار و فعالیت اقتصادی هستند نمی‌توانند زن و مادر نمونه‌ای باشند.

بهار امسال بیلبوردهای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ کتاب و برخی معابر، نقل قول‌هایی را برای ترویج حجاب اجباری به لئو تولستوی و ویکتور هوگو، دو نویسنده بزرگ تاریخ ادبیات جهان نسبت داده بود که مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 33846 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید