تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۴۲
3

اکسیر جوانی نزد بهنوش بختیاری!

بهنوش بختیاری با انتشار یک تصویر جدید از تیپ جالب و سفیدش رونمایی کرد. بهنوش بختیاری با انتشار یک تصویر جدید از تیپ جالب و سفیدش رونمایی کرد. به اعتقاد کاربران او با این تیپ به شرق آسیایی ها شبیه شده است. بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایرانی، متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران […]



بهنوش بختیاری با انتشار یک تصویر جدید از تیپ جالب و سفیدش رونمایی کرد.

بهنوش بختیاری با انتشار یک تصویر جدید از تیپ جالب و سفیدش رونمایی کرد. به اعتقاد کاربران او با این تیپ به شرق آسیایی ها شبیه شده است.

بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایرانی، متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است.

اگر قرار باشد لیستی از پرکارترین بازیگران زن سینما و تلویزیون در طول سه دهه اخیر تهیه شود، بدون شک بهنوش بختیاری جز ۵ نفر اول لیست است.

او در طول ۲۷ سال گذشته در ۴۰ اثر تلویزیونی نقش ایفا کرده است و حضورش در آثار سینمایی نیز به عدد ۴۸ می رسد.

اما حالا او سه سال است که دیگر در سینما حضور ندارد. غیبت او در تلویزیون نیز به ۴ سال می رسد.

البته بهنوش بختیاری در شبکه نمایش خانگی همچنان حضور دارد و سال گذشته در مجموعه شانس به کارگردانی مهدی افضل زاده بازی کرد. سریالی که هنوز منتشر نشده است.

او به تازگی هم تصویری از تیپ و تغییر چهره ناگهانی اش منتشر کرده است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35380 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید