تاریخ: ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
5

خداحافظی با تابستان در کشور همسایه ایران

به نقل از الفرات، «صدیق عطیه»، کارشناس هواشناسی عراق اظهار داشت: از فردا جمعه یکم سپتامبر عراق با فصل تابستان خداحافظی می کند و فصل پاییز از لحاظ آب و هوایی فرا می‌رسد. وی تصریح کرد: این دوره یک فصل انتقالی ناپایدار و دگرگون محسوب می‌شود که در آن هوای گرم در ساعات روز ادامه […]



به نقل از الفرات، «صدیق عطیه»، کارشناس هواشناسی عراق اظهار داشت: از فردا جمعه یکم سپتامبر عراق با فصل تابستان خداحافظی می کند و فصل پاییز از لحاظ آب و هوایی فرا می‌رسد.
وی تصریح کرد: این دوره یک فصل انتقالی ناپایدار و دگرگون محسوب می‌شود که در آن هوای گرم در ساعات روز ادامه دارد و هوا در ساعات شب به ویژه در شهرهای فرات میانی و چه بسا در بسیاری از شهرهای جنوب کشور نسبتا معتدل خواهد بود.
عطیه افزود: کاهش دما همانند روزهای گذشته ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود فردا جمعه کاهش دما رخ دهد اما بعد از آن، طی هفته آینده شاهد افزایش تدریجی دما خواهیم بود و احتمالا در بصره در ساعات ظهر دما به ۴۸ درجه سانتی گراد ثبت شود.»
وی در پایان اظهار داشت: در مورد وزش بادهای جنوبی، با وجود اینکه جهت غالب آنها شمال غربی است اما نوساناتی را شاهد خواهیم بود و در مقاطعی وزش باد راکد خواهد بود و گاهی اوقات به سمت جنوب شرقی متمایل می شود و گرما به ویژه در ساعات روز افزایش می‌یابد.
۴٧٢٣۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41594 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید