تاریخ: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
4

سورپرایز جنجالی سحر قریشی برای طرفدارانش

سحر قریشی اسم خودش را به پرواز تغییر داد. سحر قریشی متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. سحر قریشی مدت زیادی است […]



سحر قریشی اسم خودش را به پرواز تغییر داد.

سحر قریشی متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. سحر قریشی مدت زیادی است اعلام کرده که گیاه خوار است و غذای وگن می خورد.او از ۲۰ سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد و بعد از چند رابطه عاشقانه در نهایت با امیر تتلو در ترکیه ازدواج کرد.اما بعد از مدتی از امیر تتلو نیز جدا شد.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43124 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید