تاریخ: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
3

پاکستان رقیب رافال فرانسوی را به خدمت گرفت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلافاصله پس از اینکه هند جنگنده‌های «رافال» را از فرانسه دریافت کرد، پاکستان نیز دستیابی به اسکادران جنگنده های جی-۱۰ را شروع کرد. پاکستان در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که ۲۵ فروند جی-۱۰ را از چین دریافت کرده است. پاکستان چهارشنبه گذشته سرانجام در جریان «رزمایش شاهین» با نیروی هوایی چین […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلافاصله پس از اینکه هند جنگنده‌های «رافال» را از فرانسه دریافت کرد، پاکستان نیز دستیابی به اسکادران جنگنده های جی-۱۰ را شروع کرد.
پاکستان در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که ۲۵ فروند جی-۱۰ را از چین دریافت کرده است. پاکستان چهارشنبه گذشته سرانجام در جریان «رزمایش شاهین» با نیروی هوایی چین از این جنگنده به طور رسمی رونمایی کرد. رزمایش هوایی مشترک شاهین از دوشنبه گذشته آغاز شد.

رزمایش هوایی شاهین دهمین تمرین آموزشی مشترک بین نیروهای هوایی چین و پاکستان است. این رزمایش بر تمرین در سناریوهای رزمی مانند دفاع هوایی مشترک و اقدامات متقابل تمرکز دارد.

جی-۱۰ جنگنده تک موتوره، تک صندلی، چند منظوره نسل چهارم است که می‌تواند چندین هدف را از خارج از برد بصری مورد اصابت قرار دهد. این هواپیما مجهز به سامانه اویونیک، تسلیحات پیشرفته، قابلیت مانور رزمی در ارتفاع متوسط تا پایین، پرواز فرا صوت، برخاست و فرود با برد کوتاه و قابلیت سوخت گیری هوایی را دارد.
منبع: defensemirror
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43350 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.