تاریخ: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
2

فوری/کشف ساک حاوی مواد منفجره دست ساز در مصلای نماز جمعه

ساک محتوی مواد منفجره دست ساز با حضور هوشمندانه، سریع و به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و توطئه دشمنان به بدنه ضعیف و شکننده خودشان بازگشت. بر اساس این گزارش هوشیاری مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه کمالشهر بار دیگر داغ سنگین بر دل بدخواهان این مردم‌ نهاد و توطئه خرابکارانه در […]



ساک محتوی مواد منفجره دست ساز با حضور هوشمندانه، سریع و به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و توطئه دشمنان به بدنه ضعیف و شکننده خودشان بازگشت.
بر اساس این گزارش هوشیاری مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه کمالشهر بار دیگر داغ سنگین بر دل بدخواهان این مردم‌ نهاد و توطئه خرابکارانه در نماز جمعه‌ ۲۴ شهریور ماه با تدابیراگاهانه واشراف کامل اطلاعاتی دستگاه امنیتی و ستاد نماز جمعه خنثی شد.
در این عملیات فردی که با خود یک عدد ساک حاوی مواد منفجره دست ساز به همراه داشت، دستگیر و جهت ادامه تحقیقات وبررسی های دقیق تر تحویل نیروهای امنیتی شد.

۲۷۲۱۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 50299 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید