تاریخ: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
2

مرگ عجیب یک مرد در شهر مرند

شادی نیا اظهار کرد:شب گذشته گزارش صاعقه در روستای دویجان مرند به مرکز اورژانس استان آذربایجان شرقی اطلاع داده شد. سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک مرد ۳۵ ساله در اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد و ۷۰ راس گوسفند تلف شدند. وی بر رعایت توصیه‌های هواشناسی […]



شادی نیا اظهار کرد:شب گذشته گزارش صاعقه در روستای دویجان مرند به مرکز اورژانس استان آذربایجان شرقی اطلاع داده شد.
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک مرد ۳۵ ساله در اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد و ۷۰ راس گوسفند تلف شدند.
وی بر رعایت توصیه‌های هواشناسی تاکید کرد و گفت: هم استانی‌های عزیز در روزهای بارانی پاییز حتما نسبت به توصیه‌های هواشناسی توجه لازم را داشته باشند و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 61539 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید