تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

فوت رمزآلود ۶ نوزاد در بیمارستان/ توضیحات دادستان این شهر

سیدنصرالدین صالحی امشب در جمع خبرنگاران، در خصوص فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، اظهار داشت:متاسفانه پس از وصول خبر مبنی بر فوت شش نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، تیم ویژه بررسی موضوع تشکیل و در حال بررسی ابعاد مختلف موضوع است. صالحی افزود: منتظر اعلام نظر نهایی بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده با […]



سیدنصرالدین صالحی امشب در جمع خبرنگاران، در خصوص فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، اظهار داشت:متاسفانه پس از وصول خبر مبنی بر فوت شش نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، تیم ویژه بررسی موضوع تشکیل و در حال بررسی ابعاد مختلف موضوع است.
صالحی افزود: منتظر اعلام نظر نهایی بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده با همکاری مراجع ذیصلاح از جمله پزشکی قانونی هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تحقیقات از مسئولان در حال انجام است و با مقصرین احتمالی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
وی با تاکید بر حفظ امنیت روانی جامعه گفت: لازم است از انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی خودداری شود و عموم مردم اخبار تکمیلی را از مراجع رسمی دنبال نمایند.
صالحی از احضار رئیس بیمارستان هاجر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توضیحات این مسئولین دریافت شده و علت فوت این نوزادان پس از تکمیل پرونده به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
اتفاق باورنکردنی در قم؛ دو نوزاد اشتباهی تحویل خانواده‌ها شدند/ جزئیات
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 64225 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید