تاریخ: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

واکنش قوه قضائیه به مشکلات وام ازدواج

مسعود ستایشی، درباره تخلف چند بانک در خصوص وثیقه وام ازدواج و فرزندآوری گفت: در ارتباط با موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بصورت مستمر اطلاع رسانی لازم را داشتیم. سازمان بازرسی در سال ۱۴۰۲ مدیران‌عامل ۱۴ بانک‌ را دعوت و تذکرهای قانونی داده است تا امور را اصلاح کنند. بسیاری از بانک‌ها […]



مسعود ستایشی، درباره تخلف چند بانک در خصوص وثیقه وام ازدواج و فرزندآوری گفت: در ارتباط با موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بصورت مستمر اطلاع رسانی لازم را داشتیم. سازمان بازرسی در سال ۱۴۰۲ مدیران‌عامل ۱۴ بانک‌ را دعوت و تذکرهای قانونی داده است تا امور را اصلاح کنند. بسیاری از بانک‌ها با ارسال بخشنامه‌های اصلاحی موضوع را در شعب اصلاح کرده‌اند و یکی از بانک‌ها ترک فعل کرده و برای آن بانک کیفرخواست صادر شده است. پرونده به دادگاه ارسال شده و رای محکومیت صادر شده است.
بیشتر بخوانید:
تلاش کردند قتل مهرجویی را به‌سمت نظام اسلامی ببرند
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 71468 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید