تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
1

پیش‌بینی هوای تهران طی دو روز آینده/ آلودگی هوای تهران تا کی ادامه دارد؟

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش ملایم باد در ارتفاعات و گاهی وزش متوسط باد پیش‌بینی می‌شود. با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و […]



بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش ملایم باد در ارتفاعات و گاهی وزش متوسط باد پیش‌بینی می‌شود.
با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غبار مهیا است. از این رو کاهش کیفیت هوا در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد از امروز تا ظهر پنجشنبه (۱۴ تا ۱۶ آذر) مورد انتظار است.
طی روز پنجشنبه با گذر موجی از استان رخداد ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر وزش باد و بارش پراکنده در بعضی نواحی و گاهی رگبار باران مورد انتظار است.
در بعضی ساعت‌های پنجشنبه تا صبح جمعه (۱۶ تا ۱۷ آذر) در نیمه‌جنوبی و نواحی غربی استان گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
همچنین از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.
آسمان تهران فردا (۱۴ آذر) صاف وغبارآلود و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۶ آذر) نیمه ابری و غبار محلی، گاهی ابری وبارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶- سردترین ایستگاه طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
میانگین کیفیت هم‌اکنون هوای تهران نیز ۱۵۷ و در شرایط ناسالم با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون است.
بیشتر بخوانید:
ورود سامانه بارشی به کشور از امشب/ تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا فردا
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92139 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید